7 Nisan 2012 Cumartesi

Beirut

Çok iyi hatırlıyorum…İlk kez ‘’Elephant gun’’ şarkısını duymuştum.6 saatlik yorgun ders bitişi sonunda otobusdeyken arkadaşım dinletmişti..Ukulelenın sesi oyle tatlıydıki.Birden enerjiyle dolmuştum.Saçma sapan gülücükler saçmaya başlamıştım etrafıma. Garip bir histi.hanı asık olursun ya bir şeyler olur içinde. Bu şarkıyla bana öyle olmuştu işte.Hemen eve gelıp arastırmaya başlamıştım . insanı heyecanlandıran, bu tip şeyleri duyabildiği için mutlu eden müzikler yapan pek başarılı grup.
New mexico çıkışlı bir grup, ismi beirut, ama balkan ezgilerine daha yakın yaptıkları işler.Indie-rock (ındependent –rock Bağımsız Rock ya da Indie rock, kendi deneysel müziklerini yapıp, herhangi bir plak şirketinin himayesine girmeden kendi yöntemleriyle müziğini dağıtan rock müzik gruplarının tarzına verilen isimdir  )tarzını dünya müzikleri ve ABD'deki popüler akımlarla bir araya getiren grup, kurucusu Zachary Francis Condon'ın solo bir projesi ile birlikte doğdu ve genişledi
Albümleri
Gulag Orkestar (9 Mayıs 2006)
The Flying Club Cup (9 Ekim 2007)
The Rip Tide (2 Ağustos 2011)
Geç bulup kaybetmek istemediğim, dinledikçe dinlenilesi grup.Özellikle
La Llorona
Fountains and Tramways
Postcards from Italy
Nantes
Gulag Orkestar  

Kesinlikle dinlemelisiniz :)


 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder